있어요- 없어요

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba! Sanırım burada bir video ekli. Ancak ben açamıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim..

Adsız dedi ki...

Merhaba! Sanırım burada bir video ekli. Ancak ben açamıyorum.. Yardımcı olursanız sevinirim...

koreceogrenelim dedi ki...

Yasadıgınız yerde youtube acılmıyorsa bu yuzden goremiyor olabilirsiniz. kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

İyi, güzel söylüyorsunuz da, ben izlemek istiyorum.. Başka bir çözüm yolu yok mu?

tunser dedi ki...

merhaba benim anlıyamadığım birşey var yardımcı olursanız sevinirim.Gördüğüm kadarıyla 1.videoda özne eki kullanılmamış fakar 2.videoda özne eki var bunun benim bilmediğim bir sebebimi var acaba şimdiden teşekkürler

koreceogrenelim dedi ki...

Merhaba,
Konuşma sırasında, yazı dilinde mutlaka kullanılan 이-가 ve 은-는 ekleri kullanılmayabiliyor.