Tanışma


A- 이름이 무엇입니까? (irımi muoşimnikga?)
B- 제 이름은 아이순입니다. (çe irımın aisun imnida.)
A- 어느 나라 사람입니까? (onı nara saram imnikga?)
B- 터키사람입니다. (tokisaram imnida.)
A- 선생님입니까? (sonsengnim imnikga?)
B- 아니요, 선생님 아닙니다. 학생입니다. (aniyo, sonsengnim animnida. Hakseng imnida.)
한국어를 공부합니다. (hangugorıl gongbuhamnida.)
A- 어디에 삽니까? (odie samnikga?)
B- 이스탄불에 삽니다. (isıtanbure samnida.)
A- 만나서 반갑습니다. (mannaso pankabsımnida.)
B- 저도 만나서 반갑습니다. ( çodo mannaso pankabsımnida.)

A-Adınız nedir?
B- Benim adım Aysun.
A- Nerelisiniz?
B- Türküm.
A- Ögretmen misiniz?
B- Hayır öğretmen değilim. Ögrenciyim.
Korece öğreniyorum.
A- Nerede yaşıyorsunuz?
B- İstanbulda yaşıyorum.
A- Tanıştığımıza memnun oldum.
B- Bende tanıştığımıza memnun oldum.

18 yorum:

hepatit ze dedi ki...

istek dialog yapabiliyor muyuz?
misal koreye gitsek televiyon almak istesek, nasıl olacak :p

koreceogrenelim dedi ki...

Neden olmasın hepatit ze

Sen hangi marka, kac ekran almak istiyorsun sorularını hazırla buraya ekleyelim...

ESRA dedi ki...

ben koreceyi okumaya okuyorum ama kelimelerin türkçede anlamını beceremiyorum konuları inceledim ama anlayamadım çalışma tarzı konusunda yardım lütfen

koreceogrenelim dedi ki...

Merhaba,

Korece dersler kısmında derslere ulasabilirsin. Orada ki kelimeleri düzenli olarak ezberlersen daha kolay olur hersey. Yazarak çalışmanı öneririm. Kolay gelsin.

fzt dedi ki...

merhaba ben korece okumasını ve yazmasını az çok ögrendim ama bazı konularda takılıyorum.mesela b okunması gerekirken m okunuyo nasıl ayırt edicem anlamadım.Diyer bir sorumda başta olursa böyle sonda olursa şöyle okunur demişsiniz bazı harfler için peki oratda olursa ne olucak?şimdiden teşşekkürler.

Adsız dedi ki...

mrb ben bu sıteyı yenı kesfettım ama koreceyı ogrenmek cok ıstıyom derslere bıraz baktım kolay gibi geldi ama nasil yazildigini anlamadim yardimci olurmusunuz.

mrvkm dedi ki...

merhaba..
çe irımin aisun imnida kısmında imnida kelimesinin okunuşunu neden bu şeklde aldık ben o kelimeyi sizin açıklamanız olmadan okusam ibnoda diye okurdum :(( bi yardım eder misiniz?
teşekkürler şimdiddeen..

mrvkm dedi ki...

merhba..
imnida kelimesini neden bu şeklde okuduk sizin açıklamanız olmadan okumak istesem ben onu ibnoda diye okurdum??? bi yardım eder misiniz lütfen :(((

deniz dedi ki...

bende korece öğrenmek istiyorum nasıl öğreneceğim acaba yardımcı olurmusunuz

merve dedi ki...

merhaba..
무엇입니까 bu kelimeyi mueşimnikga şeklinde değilde neden muoşimnikga şeklinde okuduk ben anlamadım yardımlarınız için çok teşekkür ederim...ayrıca böyle bir site hazırladığınız için de çok teşekkür ederim...

Koray_Han dedi ki...

Çünkü dikkatli okursan mu e... değil mu o.. diye yazılmış.

züleyha dedi ki...

benim bir sorunum var bilgisayarımda korece harfler kutu kutu çıkıyor ne yapmalıyım

züleyha dedi ki...

beni bir sorunum var benim bilgisayarımda korece harfler kutu kutu çıkıyor neyapabilirim acaba yardımcı olursanız sevinirim

helincik dedi ki...

bilgisayarına dil paketi yüklemelisin

mi-nyu dedi ki...

ben dil paketini yükledim ama yinede harfler kutu şeklinde lütfen yardım edin!!!

lee hye dedi ki...

ben bu siteyi yeni keşfettim yavaş yavaş da derslre başladım amabazı yazılar anlaşılmıyor onları büyütüp demi okumalıyım

shin hee mi dedi ki...

mesela imnikka okunuş olrak yazılmış fakat korece yazılışına bakıldığında b ve ya p harfi şeklinde yazılan harf var ona göre okursak ibnikka olmaz mı yardımcı olu musunuz ?

Adsız dedi ki...

türkçede olduğu gibi korecede de bazı kurallar var.
yanlış hatırlamıyosam n den önce gelen b de m şeklinde okunması gerekiyordu, bu yüzden iMnikka..
başka yerde de seslem sonu ünsüzlerinin kullanılmasını anlatıyor. Bununla da ilgili olabilir.
Mesela: seslem sonundaki ünsüz ㅅ (ㅆ) ise d olarak okunuyor. Doğru mu?