Korece Yazılış Yönü 2

Harfler yukarıdan aşağıya ve soldan sağa doğru yazılır.



10 yorum:

melisa dedi ki...

sesli ve sessiz harflerin yanına Türkçe'ye göre hangi harfe denk geldiğini belirtebilir misiniz ne öğrendiğimi bilmek istiyorum

selen dedi ki...

harflerin hepsi aynı sankii ben korece hakkında fazla birşey bilmediğim için mi bana öyle geiyor bilmiyorum

selen dedi ki...

ya harflerin hepsi aynıı

selen dedi ki...

ben anlayamıyorumm harfler aynı sankiii

selen dedi ki...

ya harfler aynı

Adsız dedi ki...

ya bu korede J harfiyle Z harfleri nerde onlarda kullanılıyo

Adsız dedi ki...

s ve ş harfleri için kullanılan harf varya önümüze yazı gelse nasıl okucaz s diyemi ş diyemi

koreceogrenelim dedi ki...

Önüne gelen harf okunuşunu etkilemiyor. '항상 Hangsang'
'선생님 Sonsengnim' örneklerinde olduğu gibi.

türkan dedi ki...

ya ben IPA diye bişey gördüm bi siteden o ne oluyo acaba?

Adsız dedi ki...

korecede f harfi yok mu acaba?